מיתוג בירה

מותג הוא שם נרדף להצלחה. מוצר ממותג הוא אחד שכל הצרכנים מכירים ויעדיפו אותו על פני המתחרים לאור הרגשות שהוא מעורר והסמבוליות שבהחזקתו. על מנת להפוך מוצר למותג מוכר ואהוב בשוק הבירה והמשקאות החריפים, על החברה לפעול בצורה חכמה ולהשקיע במספר היבטים שיווקיים. אחד מההיבטים החשובים ביותר הוא העיצוב. עיצוב מוצלח ישלב בתוכו אלמנטים חזותיים שישדרו מסרים חיוביים על טיב המוצר וטעמו וכן יוכלו לספר על אומנות היצירה של החברה וערכיה. בשוק הרווי במבשלות בירה מתחרות, מיתוג בירה יעזור בביסוס זהות מותג איתנה שתבליט את המוצר על המדף ותעודד את קנייתו. כך מיתוג הופך לכלי חשוב בהצלחת המבשלה והגדלת הכנסות.

המרכיבים להצלחת מיתוג בירה

כאמור, יצירת מותג בירה משכנע כרוכה בתערובת של אלמנטים. ראשית, יש להבין מה הופך את המבשלה שלכם למיוחדת, כיצד האופי שלה מתבטא ביצירת הבירה. את הבנה זו יש לזקק לרמזים ויזואליים ומילוליים, על ידי שימוש בצבעים ואיורים מתוחכמים שיבטאו את אישיותו של המותג. בנוסף ישנה חשיבות רבה לעקביות בין אריזות המוצרים השונים. אם המבשלה מייצרת מספר בירות שונות תרצו לשמור על אחידות מסוימת בעיצובן על מנת שהצרכנים יוכלו לשייך אותן אחת לשנייה ולמבשלה עצמה. כמו כן, בתהליך מיתוג בירה מוצלח יש לעבוד על פרסום באמצעים שונים כמו שלטים ומדיה חברתית שיחזקו את נוכחות המוצר בשוק. אמצעים אלו גם הם צריכים להתקשר לעיצוב הבירה עצמה, כלומר לכלול צבעים ואלמנטים עיצוביים זהים. באופן זה אדם שנחשף למוצר בחנות יוכל לקשר אותו במיידיות לפרסומת ולמסר שהיא העבירה.  

מיתוג מבשלות בירה מקצועי

על מנת לקדם תהליך מיתוג מוצלח מומלץ להיעזר בשירותיו של מומחה בתחום שיוכל להוביל שיטות מיתוג חדשניות ומוכחות. על בעלי המבשלות לשתף עם המומחה מידע רלוונטי על פעילות החברה ואת העקרונות שמלווים אותה בעבודתה. יש לקבוע מה המסר שיועבר לצרכנים – האם מדובר במבשלת בוטיק עם מהדורות מיוחדות או בבירת פאבים קלאסית לשתות עם חברים. על המעצב לקחת את המידע שיקבל וליצור עיצוב ייחודי שיוכוון לקהל היעד הספציפי. בסטודיו אלדד שאו אנו מתמחים בעיצוב ומיתוג בירה ועזרנו למבשלות רבות לקדם את המוצרים שלהן לסטטוס של מותגים. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עוד היום.

Call Now Button