עיצוב טוב יכול לתת את התנופה האמיתית לכל מסר ולכל אובייקט שעינינו נתקלות בו. כאשר העיצוב הגרפי של מסר או אובייקט מסוים מכיל את הצבעים הנכונים, את התמונות המתאימות, ומעוצב בצורה שתמשוך את העין, כל מסר יכול להגיע טוב יותר אל קהל היעד ובכך להשיג את מטרתו.
עיצוב גרפי יכול לשרת היטב העברת מסרים שיווקיים ופרסומיים ולסייע במשיכת תשומת לב לקוחות קיימים ולקוחות חדשים אל המוצר או השירות שלכם.
אכן, הלוגו הוא המסר המשמעותי והמהיר ביותר שיכול ללמד על אופי החברה או הארגון שמאחוריו.
בחירת המילים, עיצוב הסמל המאפיין והצבע/ים אשר ירכיבו את הלוגו קריטיים בתהליך המיתוג, במהלכו כל חברה ממצבת עצמה בשוק.
הלוגו הנבחר הוא שממתג את החברה בשוק וסממניו הם שיהיו מזוהים לאחר מכן עם החברה בעיני צרכנים פוטנציאליים ובעיני הקהל הרחב.
לצד הלוגו, חברות המוכרות מוצרים בשוק משקיעות משאבים רבים בעיצוב הקטלוג. קטלוג החברה מעביר את ה”אני מאמין” של החברה ומספר על אודות החברה, על מאפייני מוצריה, על השירות ועל כל היבט פנימי שיכול לסייע בשיווק ובפרסום החברה ובכך גם במכירת המוצרים. קטלוג בעיצוב גרפי נכון, הנעים ומעניין לעיון ולקריאה ואשר מדגיש את המסרים השיווקיים, את לוגו החברה ואת קווי המתאר שלה הוא “כרטיס הכניסה” לעיניו ולתשומת לבו של כל לקוח פוטנציאלי.
חברות פרסום רבות מציעות כיום שירותי עיצוב גרפי ומיתוג לחברות ולעסקים. ישנם עסקים המעדיפות לעבוד עם חברת פרסום גדולה ומוכרת וכאלה המשקיעים את כספי הפרסום שלהם דווקא בסטודיו קטן לעיצוב. אין מניעה לבחור בחברה גדולה או קטנה, העיקר הוא ששירותי העיצוב, המיתוג, הקריאטייב והההכנה לפרסום יהיו מוצלחים ויניבו את פירות עמלכם. אל לכם להתפשר על כך.