כיום צריך להשיקע המון בנראות. התחרות גדולה, יש בתי עסק ואנשי מקצוע לאין סוף בכל תחום ועל מנת לבלוט ולזכות בליבו של הצרכן יש צורך בשיפור מתמיד של הנראות. כשמדברים על נראות מתכוונים לנראות של המוצרים עצמם, לנראות של אמצעי השיווק ולנראות הכללית של המותג המוכר את המוצרים.
על מנת לקדם את המוצר יש לבחור באסרטגיית מיתוג מתאימה. מדובר במלאכת מחשבת של פסיכולוגיית המונים עם אומנות עיצוב ברמה הגבוהה ביותר. סטודיו למיתוג ועיצוב גרפי מכיל בתוכו אנשי מקצוע מתחום העיצוב והשיווק שמשתפים ביניהם פעולה ויוצרים תוכנית כוללת של מיתוג ועיצוב לעסק של הלקוח.
סטודיו למיתוג ועיצוב גרפי מקבל את הזמנת הלקוח ומתחיל לעשות עבודת מחקר על העסק. במחקר נבדקים ההתאמות שבין סוג המוצר לקהל היעד דרך אמצעי המיתוג והעיצוב שנעשים עבור זה. למשל, כאשר מאפיינים מוצר לתינוקות, צריך לעשות התאמות בין קהל היעד שהוא בדרך כלל אימהות צעירות לבין אמצעי הפרסום – להתמקד יותר ברשתות חברתיות ובקבוצות פייסבוק שבהן נשים רבות נמצאות. פרסום בעיתונים בצורה משמעותית או ברדיו יכול להיות פחות יעיל לקבוצת יעד זו כי הם משתמשים פחות באמצעי מדיה אלו. אך כאשר באים לפרסם מוצר שמיועד לאוכלוסיה מבוגרת יותר, אמצעי הפרסום יהיו שונים. המיקוד המשמעותי יהיה באמצעי התקשורת המסורתיים כמו רדיו, טלויזיה, עיתונים ואף מודעות רחוב ופחות יתמקד בפרסום ברשת או ברשתות חברתיות.
סטודיו למיתוג ועיצוב גרפי בוחר אסטרטגיית מיתוג שאותה הוא מתרגם בשטח להמון פעולות, החל מעיצוב לוגו המוצר בצורה שתמשוך את העין, דרך עיצוב אריזת המוצר, עיצוב שקיות של בית העסק, התאמת צבעים לכל אחד מהמוצרים הנמכרים, שימת דגש על פרסום מתאים במקומות המתאימים, וכלה בהדגשת מבצעים והנחות לחברי מועדון. כל אחד מהנתונים הללו משתלב יחד עם הנוספים בכדי לשפר את מחזור המכירות של העסק ולהתמקד בקהל המתאים. אצלנו בסטודיו אלדד שאו מכירים בצורך להתאים את אמצעי השיווק לקהל היעד, אנו עובדים בצוות רב מערכתי שבונה אסטרטגיית מיתוג כוללנית שתוכל לספק מענה מושלם לצרכים של העסק. מעוניין לקדם את העסק שלך? להשקיע בדברים החשובים באמת? פנה אלינו ונשמח לעזור לך לקדם את העסק