מיתוג יין

מותג הוא חברה או מוצר המוכר לציבור הרחב, וניתן לשייכו להצלחה, יוקרה או פופולריות. על מנת להגיע לסטטוס של “מותג” על החברה להשקיע רבות בתהליך המיתוג ולפעול בצורה שיווקית חכמה. מיתוג הוא בעצם יצירת משמעות למוצר, שילוב מורכב של תפיסה, רגש והכרה. עבור יצרני יין, מיתוג אינו רק יצירת תווית מעוצבת, מדבור בנרטיב שמכיל את מהות היצירה שלהם. יצירת מותג חזק ליצרני יין הוא הכרחי מכיוון שהוא מטפח נאמנות בקרב הצרכנים, ומוביל לבידול בשוק שנעשה צפוף יותר ויותר. מיתוג יין מתקשר כמובן גם לאיכותו, רכיב הנתון בידי היצרן בלבד, אך מיתוג נכון מעביר סיפור שלם שיכול ליצור רושם ראשוני שישפיע על דעת הצרכן עוד לפני הלגימה הראשונה.

למה חשוב להשקיע במיתוג יין

כאמור, יצירת מותג יין כרוכה בשילוב מורכב של מספר היבטים. אחד מהבולטים שבהם הוא העיצוב. הסיבה לחשיבותו של הפן העיצובי, ובעיקר בתחום היינות, היא העובדה שהדבר הראשון שלקוח נחשף אליו הוא המראה של הבקבוק. כאשר לקוח עומד מול מדף היינות בחנות, תרצו שיתרחשו שני מצבים אפשריים – הלקוח אינו מכיר את המותג אך העיצוב שלו אטרקטיבי ולך הוא מבחין בו ראשון, או שהלקוח מכיר את מותג ומצליח לזהות אותו במהירות. יקב שיהפוך את בקבוקי היין שלו לבולטים ולנחשקים ביותר, ייהנה מהכנסות גדולות יותר שיעזרו לו להמשיך להרחיב את תפוצת המוצר ויהפכו אותו למותג גדול עוד יותר. את עיצוב הבקבוק וסמל היקב מומלץ להפקיד בידי מעצב מקצועי כמו אלדד שאו שידע בעזרת הניסיון שלו לקדם תהליך של מיתוג יין אפקטיבי.  

מיתוג מקצועי ויעיל

עבודת המיתוג מצריכה שיתוף פעולה הדוק בין המעצב לבין הלקוח בעל המוצר. במקרה של בעלי יקבים, עליהם לתת למעצב מידע רלוונטי כמו היסטוריה של היקב ובאילו ענבים הוא משתמש. בנוסף, יש לקבוע כיצד היקב רוצה להיתפס בציבור, האם מדובר במותג שמשדר חדשנות ופשטות או בכלל מסורת וקפדנות? לעיצוב הבקבוק וסמל היקב השפעה ישירה על הדימוי של החברה והמוצר, ועל יצירת קהל יעד ספציפי. יקב שיבחר לעבוד יחד עם סטודיו אלדד שאו יוכל לגשת לתהליך מיתוג ייחודי שייצור זהות חדשה למוצר ואף ליקב כולו. לפרטים נוספים על מיתוג יין וקביעת פגישה ניתן להשאיר פרטים כאן באתר.

Call Now Button