כאשר פונים אל חברת מיתוג בבקשה לעיצוב לוגו, חייבים להם הנחיות נכונות על מנת להגיע ללוגו שנכון לחברה שלכם ושתהיו מרוצים ממנו.
עיצוב לוגו תלוי לא רק בקישורים של חברת עיצוב גרפי אלא גם ברמת התקשורות ובבקשות שלכם.
התבוננו סביבכם, על מוצרים דומים, על מתחרים או על הלוגואים שהכי מדברים אליכם. מה אהבתם בהם? הצבע? התנועה? המינימליזם? הבינו את העולם שבו הולך הלוגו לחיות. עכשיו חישבו איזה לוגואים אתם זוכרים ומזהים, האם זה הלוגו של הסופר או של מסעדה אהובה, איזה לוגואים נשארו בזיכרונכם ולמה.
חשוב אבל לשמור על הלוגו ייחודי, אינך רוצה שהחברה או המוצר שלך יראו כמו של האחרים. על הלוגו לבלוט ולהיות שונה , מיוחד וזכיר.
חשוב בלוגו לשמור על פשטות, לוגו מסובך עלול להיות לא קריא ולא ברור. לוגו טוב צריך לעבוד בכל הגדלים, אם הוא מתנוסס על הבניין שלך או מוצב כאייקון בפייסבוק. חשוב לבדוק את הנראות והקריאות של הלוגו בגדלים שונים ובמצבים שונים.