בעידן בו עסק צריך להתעלות מעל הרבה מתחרים, אנו תמיד צריכים למצוא דרכים חדשות להתחדש ולבלוט כשהמוצר הסופי מגיע למדף בחנות. אף שרבים משקיעים היום, ובצדק, בעיצוב הגרפי על גוף המוצר, רבים שוכחים דווקא את אריזת הקרטון החיצונית – זו שהלקוח שלנו מבחין בה לפני כל דבר אחר. לכן, הפעם נדבר על אריזות קרטון ממותגות, החשיבות שלהן ואיך נוכל להבטיח בעזרתן את הצלחת המוצר.
למען הסר ספק, נסביר כי אריזות קרטון מעוצבות הן האריזה החיצונית של המוצר שלנו, זו שלאחר הפתיחה לרוב הצרכן משליך לפח המִחזור. על כן, ה’השלכה’ הזו היא בדיוק המחשבה שעומדת מאחורי החשיבות הנמוכה שנותנים לאריזות הללו וכאמור מדובר בטעות מאד גדולה ונסביר. חִשבו על הפעמים בהן הלכתם לחנות פארם וחיפשתם לקנות קרם או תכשיר כלשהו שמגיע במקרה באריזת קרטון. אותו הקרטון היווה את הרושם הראשוני שלכם על המוצר ולכן הוא שיחק תפקיד מאד קריטי בהחלטה שלכם לרכוש את המוצר, גם אם לא ידעתם זאת.
על מנת שהמוצרים שלנו יוכלו ליהנות מאריזות מושכות ויפות אנו זקוקים לחברת מיתוג ושיווק שתאפיין את המוצרים נכונה ובהתאם תעצב אריזות קרטון ממותגות שיוצגו על המדף. כמו כן, מומלץ כי אותה חברה תטפל גם בשאר המיתוג של החברה, על מנת לשמור על עקביות מסוימת בליין המוצרים והפרסומים שיוצאים כלפי חוץ. הליך הכנה של אריזות קרטון מעוצבות יכלול בין היתר את אפיון המותג שלכם, שיח סביבו, סקיצות של עיצוב ראשוני, החלטה על סוג הקרטון, גודלו וצורתו. לאחר שהאריזה תעבור את המערך הלוגיסטי ותגיע לצרכן – השמיים הם הגבול.
סטודיו אלדד שאו, לו ותק של קרוב לארבעה עשורים בתחום השיווק והמיתוג, הוא בין החברות המקצועיות בתחום ותחת הסטודיו עברו הליכי מיתוג של עשרות חברות מוכרות בשוק, ששמן ששגור בפיו של כל אדם בארץ. בניגוד לאחרים, אצלנו בסטודיו אנו נותנים ערך וחשיבות לכל אלמנט קטן בהליך המיתוג והעיצוב, כולל זה שנוגע לקרטון האריזה “הפשוט”. לכן, אם זו בדיוק הגישה שחסרה לכם בעסק, הסטודיו שלנו ישמח לקחת תחת אחריותו את המיתוג וההצלחה של העסק שלכם.